Indien❤️ Dag 6

Klockan 06:15 drog nästan pappa upp mig ur sängen, för vi skulle titta på soluppgången. Vi hade bråttom ut för den gick upp ungefär 06:40 och jag gick inte upp så snabbt om man säger så. När vi väl kom ut märkte vi att det var molnigt satt vi inte länge till.   Sedan gick vi upp på rummet och sov i 1 timme ungefär. Vi gjorde då oss iordning och åt sedan frukost. Efter frukosten skulle vi träffa Chanda klockan 08:00 för vi skulle till Sri Aurobindos rum idag. Vi väntade lite utan innan pappa och jag med många andra tryckte in oss i ett rum. I rummet satt vi i 15-20 min helt knäpp tysta. Många bad och vissa bara var tysta. Mitt i rummet som var fyllt av massa indiskt tyg och en säng/soffa satt Mona och granskade alla. Tillslut fick alla komma fram hämta ett kuvert och få blommor. Efteråt gick vi och åt lunch. Eftermiddagen spenderade vi åt att ta det lugnt och pratade lite med Mona, Chanda och Gilis. Kvällsmaten blev la Pasta. Det var väldigt gott. Jag tog carbonara (of course😂) Det var det mesta av vår dag. Godnatt❤️

Indien❤️ Dag 6

5 reaktioner på ”Indien❤️ Dag 6

  1. Hanna skriver:

    Vilken fin bild! 🙂 Hur var det att vara i Sri Aurobindos rum och sitta där helt tyst (och övervakad!)? Kändes det konstigt? Ska du inte prova mer indisk mat eller håller du dig till europeisk nu? 😉

    Gilla

  2. Marie skriver:

    Så mysigt med att titta på soluppgång! Fin bild. Hoppas ni får ett bättre tillfälle snart igen då, när det inte är så molnigt. Sköt om er! ✨💖 ✨

    Gillad av 1 person

  3. Det pratades om trafiken i Indien . Med en tillväxt på 6,8 så har fler bilar idag än för 20 år sen. Tyvärr är dödligheten i trafiken väldigt hög – 1,2 mil. Årligen !! En negativ världsrekord.

    Gilla

Lämna en kommentar